tirsdag 9. desember 2008

Tenk at det allerede er jul...

Ja, tenk dere! Jeg har allerede vaert her nesten halve tiden. Det er allerede juletider! Juletraer skal kjopes, julepynten maa ut og julekakene maa bakes. Blir rart aa gjore alt dette uten mine kjaere foreldre og venner, men det er vel en opplevelse det ogsaa.

Helgen har vaert veldig innholdsrik, hehe. Vi startet fredagen med aa dekorere flaaten til juleparaden. Urvekslingsstudentene har sin egen med baade flagg og hoyballer og hele pakken. Det var kjempeartig! Bare det aa bygge den flaaten med alle sammen! En opplevelse :) Jeg koste meg veldig..

Lordagen var kjempekjekk ogsaa :) Vi startet dagen tidlig med aa gaa aa hugge juletre. Jeg fikk velge! treet var kjempefint :)




Etter det var det tid for aa bygge ferdig flaaten. Etter masse stress med baade lys, hoyballer, plakater og flagg, ble den endelig ferdig, og vi var klar for paraden. Forst maatte vi ha noe aa spise, saa vi dro hele gjengen (alle utvekslingsstudentene) ned paa Burger King og spiste. Nam nam!

Paraden i seg selv var... kald! Marsha hadde haandvarmere til meg, og de nye Emu stovlettene min evar veldig varme, men det var likevel ganske kjolig. Det var rundt 15 minusgrader. Brrrr.. Jeg brukte meste av tiden i paraden til aa dele ut snop til smaa unger.

Etter paraden gikk vi til kirken og drakk deilig kako, varm eplecider og spiste kaker. Mmmm



Meg og Evelina + mange andre...

Meg og Conrad (tyskland)

Jeg deler ut snop, saa snill som jeg er.



Sondagen kom Tami og sonnen hennes, Trevor, over. Det var veldig hyggelig. Vi spilte Darts (om jeg vant), og spiste deilig middag!

Naa sitter jeg her da.. Hehe.. vi leverte inn biografien vaar idag (jeg lagde min med scrapbooking som tema), kjempekjekt! Har nettopp vaert paa middag hos naboen; hun er virkelig full av liv! :P
God morgen til dere der hjemme forresten :) Jeg legger meg snart. Evelina var paa overnatting igaar, og vi la oss kl. 4 i natt , med haap om "snowday" idag. menmen.. :P

Ingen kommentarer: