søndag 21. desember 2008

AmericInn

Aaaaaaah, saa deilig, saa deilig..
Denne helgen har jeg ikke gjort NOE annet enn aa slappe av og fikse siste resten av julegaver. Vertsfamilien min var nemlig saa greie aa bestille hotellrom for helgen (stort rom med jakuzi), saa her borte har vi kun slappet av, spilt kort og gjort oss klare for julen. Tami og Trevor (vertssoster med sonn) var ogsaa med. Den lille gutten er noe av det skjonneste! Han er saa utrolig sot!

Ellers ble jeg invitert med paa isfiske av noen kamerater i gaar, men jeg maatte nok takke pent nei naar jeg saa DEN snostormen ute :P Fytti grisen, det snor her. Vi fikk 7 inches med sno bare i gaar. Og ikke kom her aa si jeg maa finne det i cm, for det gidder jeg ikke. Google det, hvis dere er veldig interessert :P

Og ja. Gjett en gang hva vi fant oppaa skapet paa rommet? En BH. Ikke min, ikke Marsha sin, ikke Tami sin. Lurer paa hvordan den havnet der.....?

Uansett! Hvis vi ikke blogges for jul (julaften der hjemme og 1 juledag her borte):
HA EN RIKTIG GOD JUL ALLE DER HJEMME! :) Savner dere masse og tenker paa dere!

Ingen kommentarer: